Модуль для швидкого підключення до СЕВ ОВВ з функціоналом електронної канцелярії (Підсистема «СЕВ СЕД»)

  • Підсистема створена з метою оптимізації процесу взаємодії між центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
  • Робоче оточення СЕВ СЕД представляє собою інтуїтивно зрозумілий WEB інтерфейс з підказками.
  • Вбудовано сервіс, що реалізує накладання/перевірку КЕП.
  • Реалізовано функціонал вбудованої електронної канцелярії.

Програмний продукт вирішує та забезпечує комплекс наступних задач:

  • Функціонал по роботі з документами (сканування, реєстрація, відправка, отримання, виконання, автоматичне накладання КЕП, друк тощо).
  • Функціонал «Контроль виконання документів» (створення резолюцій, завдань, визначення строків виконання, взяття на контроль, інформування контролерів).
  • Пошук документів (пошук за всіма можливими реквізитами).
  • Формування звітів (по користувачам, по документах, статистична інформація).
  • Архівування.
  • Надсилання сповіщень (повідомлення, e-mail, SMS).
  • Захист інформації, адміністрування (відповідність Закону України «Про захист інформаційно-телекомунікаційних систем»).