Модуль для швидкого підключення до СЕВ ОВВ з функціоналом електронної канцелярії (Підсистема «СЕВ СЕД»)

  • Підсистема створена з метою оптимізації процесу взаємодії між центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
  • Робоче оточення СЕВ СЕД представляє собою інтуїтивно зрозумілий WEB-інтерфейс з підказками.
  • Вбудовано сервіс, що реалізує накладання/перевірку КЕП.
  • Реалізовано функціонал вбудованої електронної канцелярії.

Програмний продукт вирішує та забезпечує комплекс таких завдань:

  • функціонал по роботі з документами (сканування, реєстрація, надсилання, отримання, виконання, автоматичне накладання КЕП, друк тощо);
  • функціонал "Контроль виконання документів" (створення резолюцій, завдань, визначення строків виконання, взяття на контроль, інформування контролерів);
  • пошук документів (пошук за всіма можливими реквізитами);
  • формування звітів (по користувачах, по документах, статистична інформація);
  • архівування;
  • надсилання сповіщень (повідомлення, e-mail, SMS);
  • захист інформації, адміністрування (відповідність Закону України "Про захист інформаційно-телекомунікаційних систем").