- ВЕБ-доступ (робота в СЕВ ОВВ через звичайний веб-браузер);
- інтеграція (робота в СЕВ ОВВ через внутрішню систему електронного документообігу).
Ознайомтеся з умовами Договору за посиланням і тарифними планами.
- увійти або зареєструватися в особистому кабінеті за посиланням;
- перейти до створення заяви до приєднання. Сформуйте шаблон заяви про приєднання до договору (далі – Заява);
- після перевірки документів підписати Заяву за допомогою КЕП і натиснути кнопку "відправити";
- Договір вважається укладеним з моменту присвоєння індивідуального номера ДП "Держінформресурс".
- підключення контрагента до СЕВ ОВВ;
- ВЕБ-доступ. На електронну адресу будуть надіслані дані (логін, пароль та інструкція) для входу в СЕВ ОВВ;
- Інтеграція. На електронну адресу відповідальної особи будуть надіслані дані для підключення до інтеграційної шини СЕВ ОВВ.
Увага! Підписати заяву про приєднання Ви можете як в електронному вигляді (за допомогою електронного цифрового підпису), так і в паперовому.
Підписати договір за допомогою КЕП
Ми перевіряємо Заяву зі своєї сторони, у разі відповідності вимогам законодавства присвоюємо індивідуальний номер.
Договір вважається укладеним з моменту присвоєння індивідуального номера ДП "Держінформресурс".
Лист із присвoєним індивідуальним номером і датою реєстрації буде надіслано на електронну адресу, вказану в заяві про приєднання.
Роз’яснення для юридичних осіб, що фінансуються з Держбюджету, щодо порядку дій для реєстрації зобов’язань за публічними договорами шляхом підписання заяви-приєднання в електронному вигляді в органах Держказначейства
Для реєстрації зобов’язань у Державному казначействі необхідно:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55
Пункт 9-1. Підключення органів державної влади, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, органів, що забезпечують їх діяльність, Адміністрації Президента України, Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Офісу Генерального прокурора, Національного банку України (центрального апарату), Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Генерального штабу Збройних Сил України, головного органу військового управління Національної гвардії України, органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій до системи взаємодії, а також надання їм послуг з реєстрації користувачів системи взаємодії, технічної підтримки користувачів системи взаємодії, передачі даних у системі взаємодії здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, передбачених держателю системи взаємодії на забезпечення функціонування системи взаємодії.